Arbeidsuhell i Trondheim sentrum: Person falt igjennom gulv og kjøres til sykehus
En person falt igjennom et gulv i et arbeidsuhell i Trondheim sentrum og ble transportert til akuttmottaket på St. Olavs Hospital.
Politiet ble varslet klokken 10:05 om et arbeidsuhell i Trondheim sentrum der en person hadde falt igjennom et gulv.
Personen ble transportert til akuttmottaket på St. Olavs Hospital for behandling.
Patruljen har gjennomført åstedsundersøkelser og opprettet sak. Arbeidstilsynet er varslet om hendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →