Barn skadet i el-sparkesykkelulykke - det har gått bra
Et barn falt på en el-sparkesykkel og ble fraktet til sykehus. Politiet bekrefter senere at det har gått bra med barnet.
Politiet rykket ut til et trafikkuhell der et barn hadde falt på en el-sparkesykkel.
Barnet ble fraktet til sykehus av ambulanse. Skadegraden var foreløpig ukjent.
Senere har politiet vært i kontakt med den involverte og vitne. Det fremstår som at det har gått bra med barnet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →