Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Sarpsborg

Beruset mann innbrakt fra Sarpsborg togstasjon

Politiet innbrakte en svært beruset mann til arresten etter at han skapte problemer på toget uten billett.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet bistod fredag en konduktør ved Sarpsborg togstasjon med en meget beruset mann som reiste uten billett og var til sjenanse for andre passasjerer.

Mannen ble innbrakt til arrest på grunn av frykt for nye ordensforstyrrelser. Han satte seg også opp mot politipatruljen og måtte påsettes håndjern.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet