Beruset person pågrepet etter å ha slått til annen og skadet politibil
En beruset og aggressiv person ble pågrepet etter å ha slått til en annen person og knust et vindu på politibilen.
Politiet har pågrepet en beruset person som først slo til en annen person. Under pågripelsen var vedkommende utagerende og spyttet på politiet.
Personen knuste også et vindu på politibilen under hendelsen. Vedkommende ble transportert til arresten, og det opprettes sak i forbindelse med hendelsen.
Hendelsen fant sted i Ørsta, bekrefter politiet.
Politiet har bekreftet at de har fått kontroll på situasjonen og at personen nå er i deres varetekt.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →