Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 11:30 Tromsø

Person pågrepet etter biltyveri i Breivika - narkotika beslaglagt

En sort Kia Rio som ble stjålet i natt i Breivika er funnet igjen av eieren. Politiet har pågrepet en person etter ransaking av leilighet, hvor det også ble beslaglagt narkotika. Mistanken mot den pågrepne er styrket etter ransakingen.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet har mottatt melding om at en sort Kia Rio er stjålet fra en privat adresse i Breivika i løpet av natten.

Bileieren har selv funnet bilen igjen rett i nærheten av der den ble stjålet. Politipatruljer var på stedet og forsøkte å finne ut av hva som hadde skjedd.

Politiet har senere foretatt sporsikring av bilen og brukt politihund til å følge spor. Dette førte til ransaking av en leilighet, hvor en person ble pågrepet. Mistanken om personens knytning til biltyveriet er styrket etter ransakingen.

Under ransakingen ble det også gjort beslag av narkotika på stedet.

Politiet ber fortsatt om tips fra publikum og kan kontaktes på telefon 02800.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet