Bodø
Bilist tatt for promillekjøring
En bilist ble stanset av politiet etter utslag på alkometer og kjørt til politistasjonen for bevissikring.
Politiloggen
Bulletinen Hendelse
Politiet stanset en bilist som hadde utslag på alkometer under en trafikkontroll.
Føreren ble tatt med til politistasjonen for bevissikring. Politiet tok førerkortet i beslag og opprettet sak mot sjåføren.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →