Brann i enebolig: Kontroll på brannen, to personer sjekket av ambulanse
En enebolig i Fosnavåg på Herøy har overtent, men alle beboere kom seg trygt ut av bygget. Brannvesenet har fått kontroll på brannen og holder frem med etterslokking. De to som var i huset er sjekket av ambulanse. Politiet har avsluttet sitt arbeid på stedet og opprettet sak i forbindelse med brannen.
Politiet meldte torsdag kveld om brann i en enebolig i Fosnavåg på Herøy i Møre og Romsdal. Alle som bodde i bygget kom seg ut på egenhånd.
Huset er overtent. Brannvesenet og ambulanse er framme på stedet. Politiet har nå også ankommet stedet.
Brannvesenet har startet slokkingen av brannen og jobber nå aktivt med å få kontroll over situasjonen.
Politiet oppretter nå sak i forbindelse med brannen.
Brannvesenet har nå fått kontroll på brannen og holder frem med etterslokking. De to personene som var i huset er sjekket av ambulanse.
Politiet bekrefter at det blir opprettet sak i forbindelse med hendelsen og har avsluttet sitt arbeid på stedet. Politiet er nå ferdig på stedet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →