Brann i Eidskog: En bygning gått tapt - brannen er nå slukket
Nødetatene har rykket ut til brann i Vestmarkavegen i Eidskog. En bygning har så langt gått tapt i brannen, og det brenner også i skogsterrenget rundt bygningen. Brannen er nå slukket, men årsaken er foreløpig ukjent.
Nødetatene har rykket ut til melding om brann som har rammet to bygninger og terreng i Vestmarkavegen i Eidskog.
Det skal ikke være personskade i forbindelse med brannen. Spredningsfaren var foreløpig ukjent.
En bygning har så langt gått tapt i brannen, og det brenner også i skogsterrenget rundt bygningen.
Brannen er nå slukket. Det er foreløpig ingen opplysninger om brannårsaken.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →