Dame påkjørt av el-sparkesykkel - fører ruspåvirket
En dame ble påkjørt av en el-sparkesykkel og undersøkt av ambulanse, mens føreren ble pågrepet for ruspåvirkning.
Klokken 16:30 kom det melding til nødetatene om en dame som ble påkjørt av en el-sparkesykkel. Damen ble undersøkt av ambulanse på stedet.
El-sparkesykkelføreren blåste over lovlig promillegrense og blir framstilt for bevissikring. Skadeomfanget til den påkjørte damen er fortsatt ukjent.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →