Energiminister Terje Aasland inviterer til samarbeidsforum for havvind
Energiminister Terje Aasland holder møte med deltakarane i samarbeidsforum for havvind for å få innspel til regjeringas havvindplan. Møtet blir halde i Auditoriet i Akersgata 59.
Energiminister Terje Aasland inviterer til samarbeidsforum for havvind 11. mai 2026. Møtet blir halde i Auditoriet i Akersgata 59 frå klokka 12.00 til 15.30.
Formålet med møtet er at deltakarane i samarbeidsforumet skal gje innspel til regjeringas plan for havvind.
Det vil vere mogleg å fotografere ved starten av møtet. Fotografar må møte opp seinast klokka 12.30.
Hvor viktig mener du havvind er for Norges framtidige energiforsyning?
0 stemmer
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Regjeringen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →