Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 00:00 Bergen

Fotgjenger påkjørt utenfor tunnel - tunnelene åpnet igjen

En kvinne i 30-årene ble påkjørt av bil etter å ha løpt over veien utenfor tunnelen, og ble fraktet til Haukeland med synlig beinbrudd. Fløyfjellstunnelen og Munkebotntunnelen er nå åpnet igjen.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

En kvinne i 30-årene ble påkjørt av en bil klokken 22:41 fredag kveld etter at hun løp over veien på utsiden og nordsiden av tunnelen. Kvinnen pådro seg synlige beinbrudd i ulykken.

De to personene i bilen kom uskadet fra hendelsen. Pasienten ble fraktet til Haukeland universitetssykehus.

Som følge av ulykken ble tunnelen stengt, og også Munkebotntunnelen ble stengt.

Fløyfjellstunnelen og Munkebotntunnelen er nå åpnet igjen for trafikk.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet