Dynamitt funnet på gjenvinningsstasjon i Dalborgmarka - hentet og destruert
Politiet evakuerte gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka etter funn av dynamitt. Sprengstoffet er nå hentet og destruert av politiets bombegruppe.
Politiet evakuerte gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka fredag ettermiddag etter funn av mulige eksplosiver som viste seg å være dynamitt.
Politiets bombegruppe ble tilkalt for å bistå i vurderingene av hvordan saken skulle håndteres videre.
Dynamitten er nå hentet og destruert av politiet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →