Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 19:30 Gjøvik

Dynamitt funnet på gjenvinningsstasjon i Dalborgmarka - hentet og destruert

Politiet evakuerte gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka etter funn av dynamitt. Sprengstoffet er nå hentet og destruert av politiets bombegruppe.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet evakuerte gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka fredag ettermiddag etter funn av mulige eksplosiver som viste seg å være dynamitt.

Politiets bombegruppe ble tilkalt for å bistå i vurderingene av hvordan saken skulle håndteres videre.

Dynamitten er nå hentet og destruert av politiet.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet