Gressbrann ved T-banesporet mellom Smestad og Makrellbekken slukkes av brannvesenet
Brannvesenet rykket ut til en gressbrann ved T-banesporet mellom Smestad og Makrellbekken fredag morgen og har slukket brannen i løv og gress.
Det brøt ut brann i gress og løv ved siden av T-banesporet mellom Smestad og Makrellbekken fredag morgen.
Brannen ser ikke ut til å være av stort omfang, men det kommer lukt og røyk fra området. Brannvesenet er på vei til stedet for å slukke brannen.
I følge brannvesenet er det litt røyk i noe løv, og de holder nå på å slukke brannen. Brannvesenet bekrefter at de er i ferd med å få kontroll på situasjonen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →