Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 21:00 ås

Kjedekollisjon på E6 mellom Vestby nord og Støkken trafikkstasjon - veien gjenåpnet

Fem biler var involvert i en kjedekollisjon på E6 nord mellom Vestby nord og Støkken trafikkstasjon. Tre av bilene trengte berging. En bilfører og en passasjer blir kjørt til sykehus for sjekk. Ulykken skapte store trafikkale utfordringer med kø tilbake til Vestby syd. Alle biler er nå berget og veien er gjenåpnet for normal trafikk. Politiet har opprettet sak i forbindelse med hendelsen.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Nødetatene rykket ut til en kjedekollisjon på E6 nord mellom Vestby nord og Støkken trafikkstasjon søndag ettermiddag. Totalt fem biler var involvert i kollisjonen, der tre av bilene trengte berging. Trafikken gikk i ett kjørefelt som følge av hendelsen.

Ulykken skapte store trafikkale utfordringer med køer som strekte seg tilbake til Vestby syd. Helsepersonell undersøkte personene som var i de involverte bilene på stedet. Politiet rekvirerte bergingsbiler for å fjerne kjøretøyene. Vegtrafikksentralen sendte entreprenør for å rydde opp nedfall på veibanen.

Alle bilene er nå berget og veien er åpnet for normal trafikk. En bilfører og en passasjer blir kjørt til sykehus for sjekk. Politiet har opprettet sak i forbindelse med kollisjonen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet