Kjøretøy berget fra havarilomme i Larvikstunnelen - normal trafikk gjenopprettet
Et kjøretøy som ble trukket inn på havarilomme i Larvikstunnelen har nå blitt berget, og normal trafikk er gjenopprettet etter at høyre kjørefelt var sperret.
Klokken 11:41 ble et kjøretøy trukket inn på en havarilomme i Larvikstunnelen. Høyre kjørefelt ble sperret som følge av hendelsen.
Bilberger ble tilkalt til stedet for å håndtere situasjonen.
Klokken 11:52 ankom bilberger og putebil stedet og startet med bergning av kjøretøyet.
Klokken 12:05 ble bilen berget, og normal ferdsel er nå gjenopprettet på stedet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →