Mann anmeldt for å ha vært ufin mot barn i Staupslia
Politiet har pågrepet en utagerende mann som var ufin mot mindreårige barn ved frisbeegolfbanen i Staupslia.
Politiet har fått kontroll på en utagerende mann i Staupslia-området. Mannen hadde vært ufin mot flere mindreårige barn i barnehagealder og skoleklasse ved frisbeegolfbanen.
Mannen blir anmeldt og fremstilt for helse. En institusjon i nærheten av Staupslia har overtatt mannen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →