Lillehammer
Mann anmeldt for hærverk og narkotikabesittelse i sentrum
En mann ble bortvist fra sentrum og anmeldt etter at han veltet bord og søppelkasser i gågata natt til søndag.
Politiloggen
Bulletinen Hendelse
Klokken 01:55 natt til søndag meldte politiet om en mann som veltet bord og søppelkasser i gågata.
Politiet påtraff mannen på stedet. Mannen ble bortvist fra sentrum og anmeldes for hærverket.
I tillegg til hærverket blir mannen også anmeldt for besittelse av narkotika.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →