Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Lillehammer

Mann anmeldt for hærverk og narkotikabesittelse i sentrum

En mann ble bortvist fra sentrum og anmeldt etter at han veltet bord og søppelkasser i gågata natt til søndag.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Klokken 01:55 natt til søndag meldte politiet om en mann som veltet bord og søppelkasser i gågata.

Politiet påtraff mannen på stedet. Mannen ble bortvist fra sentrum og anmeldes for hærverket.

I tillegg til hærverket blir mannen også anmeldt for besittelse av narkotika.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet