Mann med hammer pågrepet på Asker stasjon
Politiet har pågrepet en person på Asker stasjon etter at vedkommende skal ha oppført seg truende med en hammer på en buss full av passasjerer. Situasjonen ble oppfattet som skremmende av flere tilstedeværende. Ingen ble fysisk skadet i hendelsen, og politiet bekrefter at de vil opprette sak.
Politiet har torsdag morgen tatt kontroll på en person på Asker stasjon.
Vedkommende skal ha oppført seg truende med en hammer på en buss før pågripelsen.
Politiet opplyser at ingen ble fysisk skadet i hendelsen, og at de vil opprette sak i forbindelse med episoden.
Situasjonen på bussen ble av flere oppfattet som skremmende. Da politiets patruljer ankom var bussen beskrevet som full av folk.
Politiet bekreftet senere at de hadde tatt kontroll på personen på stasjonen i forbindelse med den truende oppførselen med hammer på bussen.
Politiet har bekreftet at det vil bli opprettet sak i forbindelse med hendelsen.
Politiet har senere bekreftet at situasjonen er under kontroll og at personen er pågrepet på Asker stasjon.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →