Mann mistet førerkortet etter wheelie i tunnel
En mann i 20-årene fikk beslaglagt førerkortet sitt etter å ha kjørt motorsykkel på bakhjulet i en tunnel.
En mann i midten av 20-årene har fått beslaglagt førerkortet sitt etter å ha kjørt motorsykkel på bakhjulet i en tunnel.
Hendelsen ble filmet av andre bilister. Politiet har ikke opplyst hvilken tunnel det gjelder eller når hendelsen fant sted.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →