Mann pågrepet for innbrudd i kiosk på Frankendalsveien i Larvik
En mann i 40-årene ble pågrepet etter å ha brutt seg inn i en kiosk på Frankendalsveien i Larvik ved å knuse et vindu med en stein.
Politiet rykket ut til melding om pågående innbrudd i en kiosk på Frankendalsveien i Larvik. En mann i 40-årene hadde knust et vindu med en stein for å komme seg inn i lokalet.
Da politiet ankom stedet, befant mannen seg fremdeles inne i kiosken. Kioskeieren er varslet og kom til stedet for å sikre den knuste ruten.
Mannen blir anmeldt for innbruddet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →