Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 11:31 Larvik

Mann pågrepet for innbrudd i kiosk på Frankendalsveien i Larvik

En mann i 40-årene ble pågrepet etter å ha brutt seg inn i en kiosk på Frankendalsveien i Larvik ved å knuse et vindu med en stein.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet rykket ut til melding om pågående innbrudd i en kiosk på Frankendalsveien i Larvik. En mann i 40-årene hadde knust et vindu med en stein for å komme seg inn i lokalet.

Da politiet ankom stedet, befant mannen seg fremdeles inne i kiosken. Kioskeieren er varslet og kom til stedet for å sikre den knuste ruten.

Mannen blir anmeldt for innbruddet.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet