Mann pågrepet med kniv på kirkegård i sentrum
En ruset mann i 20-årene viftet med kniv og spritflaske på kirkegården og ble pågrepet av politiet.
Klokken 14:50 mottok politiet melding om en ruset mann som oppholdt seg på kirkegården i sentrum. Mannen viftet med en stor kniv i den ene hånden og en spritflaske i den andre, og fremsto sint og aggressiv.
Politiet fikk kontroll på den lokale mannen som er i midten av 20-årene. Ingen ble skadet under hendelsen.
Mannen ble innsatt i arrest. Politiet oppretter sak for ordensforstyrrelse og bæring av kniv på offentlig sted.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →