Mann pågrepet med makt på Årnes stasjon under billettkontroll
En mann som nektet å vise legitimasjon under billettkontroll på toget satte seg til kraftig motverge mot politiet og ble pågrepet med elektrosjokkvåpen og pepperspray. Mannen er nå kjørt til arresten.
Politiet måtte bistå en konduktør på Årnes stasjon søndag ettermiddag etter at en passasjer nektet å samarbeide om legitimasjon under billettkontroll.
Mannen nektet også å oppgi personalia til politiet og satte seg til kraftig motverge. For å få kontroll på situasjonen brukte politiet elektrosjokkvåpen og pepperspray.
Hendelsen skjedde på toget ved Årnes stasjon. Mannen er nå pågrepet og kjørt til arresten.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →