Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 13:30 Hustadvika

Mopedbil kjørte i grøfta i Hustadvika - fører sendt til sykehus

En mopedbil har kjørt av veien og ned i grøfta i Hustadvika. Føreren ble sendt til sykehus for kontroll, men det er ikke mistanke om ruspåvirkning. Politiet oppretter sak.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet har mottatt melding om en mopedbil som har kjørt i grøfta i Hustadvika. Føreren fremstod som oppegående, men det var uvisst om vedkommende hadde pådratt seg skader.

Politiet rykket ut til stedet for å undersøke hendelsen nærmere. Føreren ble sendt til sykehus for kontroll. Det er ikke mistanke om ruspåvirkning i saken.

Politiet oppretter sak i forbindelse med hendelsen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet