Mopedbil kjørte i grøfta i Hustadvika - fører sendt til sykehus
En mopedbil har kjørt av veien og ned i grøfta i Hustadvika. Føreren ble sendt til sykehus for kontroll, men det er ikke mistanke om ruspåvirkning. Politiet oppretter sak.
Politiet har mottatt melding om en mopedbil som har kjørt i grøfta i Hustadvika. Føreren fremstod som oppegående, men det var uvisst om vedkommende hadde pådratt seg skader.
Politiet rykket ut til stedet for å undersøke hendelsen nærmere. Føreren ble sendt til sykehus for kontroll. Det er ikke mistanke om ruspåvirkning i saken.
Politiet oppretter sak i forbindelse med hendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →