Person falt under trikk på Jernbanetorget og ble fraktet til sykehus - trafikken normalisert
En person skled og falt under en trikk på Jernbanetorget, men ble frigjort uten synlige alvorlige skader. Ambulanse og brannvesen var på stedet for å bistå. Trikken er nå i gang igjen og trafikken går som normalt.
Ifølge vitneopplysninger på stedet skled og falt en person under en trikk på Jernbanetorget.
Personen ble frigjort og fraktet til sykehus. Politiet opplyser at det ikke var synlige alvorlige skader.
Skadeomfanget er foreløpig ukjent.
Ambulanse og brannvesen var på stedet for å bistå med redningsarbeidet.
Involvert trikk er nå i gang igjen og trafikken på stedet vil gå som normalt.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →