Person som gikk langs E39 har forlatt stedet - politiet avslutter
Politiet rykket ut etter melding om en person som gikk langs E39 i vestgående retning. Personen oppga å lete etter tapt gods og har nå forlatt stedet.
Politiet mottok melding om en person som gikk langs E39 i vestgående retning.
Politiet rykket ut til stedet, og Vegtrafikksentralen ble varslet om situasjonen.
Vedkommende oppga å lete etter tapt gods langs veien, men har nå reist fra stedet. Politiet avslutter oppdraget.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →