Personbil traff av vogntog under forbikjøring
En personbil havnet i grøfta etter å ha blitt truffet i siden av et vogntog under forbikjøring. Politiet har gjennomført avhør og finner ingen mistanker om rus eller promillekjøring.
En personbil ble truffet i siden under en forbikjøring av et vogntog og havnet deretter i grøfta. Bilen har fått betydelige materielle skader.
Det er ikke meldt om personskader i forbindelse med ulykken. Politiet fortsetter etterforskningen på stedet.
Politiet har senere gjennomført undersøkelser på stedet og avhør av de involverte. Det er ingen mistanker om rus eller promillekjøring i forbindelse med ulykken.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →