Politi avslutter oppdrag etter samling mindreårige i Telegrafbukta
Politiet rykket ut med flere patruljer til en samling der mange mindreårige forlot stedet da politiet ankom, trolig på grunn av alkoholbruk. Situasjonen har nå roet seg og politiet er ferdig på stedet.
Politiet rykket ut med flere patruljer til en hendelse der mange mindreårige oppholdt seg i Telegrafbukta. Da politiet ankom stedet, forlot mange av de mindreårige området i hast, trolig fordi de hadde drukket alkohol.
En person skal ha blitt slått i magen under hendelsen, men fremstår som uskadd. Politiet har ikke lokalisert noen skadde personer på stedet.
Situasjonen har senere roet seg, og politiet har avsluttet oppdraget på stedet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →