Politiet stanset feilkjøring på E39 ved Sandmoen
En eldre mann kjørte i feil kjøreretning på E39 ved avkjøringen ved Sandmoen, og politiet tok beslag i førerkortet hans.
Politiet stanset onsdag et kjøretøy som kjørte i feil kjøreretning på E39 ved avkjøringen ved Sandmoen. Føreren, en eldre mann, hadde kjørt inn i feil rampe og havnet i motgående kjørefelt.
En politipatrulje var tilfeldigvis på stedet og kunne stoppe kjøretøyet raskt. Politiet tok beslag i mannens førerkort etter hendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →