Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Melhus

Politiet stanset feilkjøring på E39 ved Sandmoen

En eldre mann kjørte i feil kjøreretning på E39 ved avkjøringen ved Sandmoen, og politiet tok beslag i førerkortet hans.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet stanset onsdag et kjøretøy som kjørte i feil kjøreretning på E39 ved avkjøringen ved Sandmoen. Føreren, en eldre mann, hadde kjørt inn i feil rampe og havnet i motgående kjørefelt.

En politipatrulje var tilfeldigvis på stedet og kunne stoppe kjøretøyet raskt. Politiet tok beslag i mannens førerkort etter hendelsen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet