Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 23:30 Oslo

Ran ved Oslo S: Fem personer pågrepet i Bærum

Politiet rykket ut med flere ressurser til Oslo S etter melding om ran av en person. Fem personer er senere pågrepet på Gjettum i Bærum.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet er på stedet ved Oslo S med flere ressurser etter melding om ran av en person.

Det er ikke meldt om at noen er fysisk skadet i forbindelse med hendelsen.

Politiet har avhørt fornærmede og iverksatt etterforskning etter hendelsen. Fornærmede er bekreftet ikke fysisk skadet.

Flere patruljer har vært i søk etter gjerningspersonene som skal ha kjørt fra stedet i en bil. Rundt klokka 22:30 fikk politiet kontroll på bilen og fem personer på Gjettum i Bærum. Personene er besluttet pågrepet.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet