Ran ved Oslo S: Fem personer pågrepet i Bærum
Politiet rykket ut med flere ressurser til Oslo S etter melding om ran av en person. Fem personer er senere pågrepet på Gjettum i Bærum.
Politiet er på stedet ved Oslo S med flere ressurser etter melding om ran av en person.
Det er ikke meldt om at noen er fysisk skadet i forbindelse med hendelsen.
Politiet har avhørt fornærmede og iverksatt etterforskning etter hendelsen. Fornærmede er bekreftet ikke fysisk skadet.
Flere patruljer har vært i søk etter gjerningspersonene som skal ha kjørt fra stedet i en bil. Rundt klokka 22:30 fikk politiet kontroll på bilen og fem personer på Gjettum i Bærum. Personene er besluttet pågrepet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →