Røykebua tok fyr under røyking av kjøtt i Nærøysund
En røykebua tok fyr under røyking av kjøtt i Kolvereid, Nærøysund kommune søndag ettermiddag. Det var mulig spredningsfare til terreng, men brannvesenet fikk kontroll på situasjonen og slukket brannen. Politiet har nå avsluttet sitt arbeid på stedet.
En røykebua tok fyr under røyking av kjøtt søndag ettermiddag i Kolvereid, Nærøysund kommune. Det ble meldt om brann i det mindre røykeriet, og det var bekymring for mulig spredningsfare til terreng.
Eieren av røykebua forsøkte selv å slukke brannen før nødetatene ankom. Både politi og brannvesenet rykket ut til stedet.
Brannvesenet fikk kontroll på situasjonen og har nå slukket brannen. Politiet bekrefter at de har avsluttet arbeidet sitt på stedet.
Det opprettes sak i forbindelse med hendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →