Slagsmål i Prinsegata: To pågrepet etter voldshendelse
Politiet rykket ut til slagsmål som startet på serveringssted og fortsatte utendørs, to personer ble kjørt til behandling.
Klokken 00:56 rykket politiet ut til et slagsmål i Prinsegata med flere involverte. Slagsmålet skal ha startet inne på et serveringssted og deretter forflyttet seg utendørs.
En mann i 60-årene ble kjørt til legevakt, mens en mann i 20-årene ble kjørt til sykehus av ambulanse. Politiet har per nå ingen oppdatering på skadegraden.
Politiet har pågrepet to menn i 30- og 40-årene, som begge er siktet for å ha utøvd vold. Politiet har opprettet sak og vil etterforske voldshendelsen videre.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →