Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 17:01 Harstad

Slagsmål i sentrum: To menn anmeldt for ordensforstyrrelse

Politiet rykket ut til slagsmål mellom to menn i 20-årene i sentrum, begge anmeldes for ordensforstyrrelse og én settes i arrest på grunn av beruselse.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet rykket ut til sentrum etter flere meldinger om to menn i håndgemeng. Begge de involverte er menn i 20-årene, og ingen ble skadet i hendelsen.

Begge mennene blir anmeldt for ordensforstyrrelse. I tillegg blir den ene av dem innbrakt og satt i arrest på grunn av hans beruselsesgrad.

Politiet bekrefter at de har kontroll på de to mistenkte etter hendelsen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet