Slåsskamp i Leirvik sentrum: Tenåring til legevakten
En gutt i slutten av tenårene ble kjørt til legevakten etter en slåsskamp i Leirvik sentrum natt til søndag.
Politiet fikk melding om slåsskamp klokken 03:07 natt til søndag i Leirvik sentrum på Stord.
En gutt i slutten av tenårene ble kjørt til legevakten for undersøkelse. Det er uvisst om han er skadd.
Politiet oppretter sak i forbindelse med hendelsen. Foreløpig er det ukjent hvem som er mistenkt for slåsskampen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →