Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 06:30 Stord

Slåsskamp i Leirvik sentrum: Tenåring til legevakten

En gutt i slutten av tenårene ble kjørt til legevakten etter en slåsskamp i Leirvik sentrum natt til søndag.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet fikk melding om slåsskamp klokken 03:07 natt til søndag i Leirvik sentrum på Stord.

En gutt i slutten av tenårene ble kjørt til legevakten for undersøkelse. Det er uvisst om han er skadd.

Politiet oppretter sak i forbindelse med hendelsen. Foreløpig er det ukjent hvem som er mistenkt for slåsskampen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet