To arrestert etter slåsskamp utenfor McDonald's på Solsiden - fornærmet til legevakta
Politiet rykket ut etter melding om vold der to personer skal ha slått en tredje person utenfor McDonald's på Solsiden. De to gjerningspersonene ble arrestert og anmeldes for vold og ordensforstyrrelse. Fornærmede har tatt seg selv til legevakta, og politiet har kontroll på tre personer mens de undersøker hendelsesforløpet.
Politiet rykket ut til McDonald's på Solsiden etter melding om slåsskamp.
Ifølge meldingen skal to personer ha utøvd vold mot en tredje person utenfor restauranten.
De to gjerningspersonene ble tatt inn til arrest og blir nå anmeldt for vold og ordensforstyrrelse.
Fornærmede, en mann i starten av 30-åra, har tatt seg selv til legevakta etter hendelsen. To menn i starten av 20-åra er tatt med inn til arrest, mens en tredje mann i starten av 20-åra er bortvist fra stedet.
Politiet opplyser at de nå har kontroll på tre personer og jobber med å undersøke hvilken rolle de har hatt i hendelsen.
Politiet bekrefter at de to som ble arrestert nå blir anmeldt for vold og ordensforstyrrelse.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →