Syklist påkjørt av bil i Gyldenløves Gate - klager på vondt i bein og skulder
En syklist ble påkjørt av bil i Gyldenløves Gate i Tønsberg. Syklisten er tilsett av ambulanse og klager på vondt i bein og skulder. Politiet har tatt avhør av vitne og bilfører og har opprettet sak.
Politiet mottok melding om en syklist som var blitt påkjørt av en bil i Gyldenløves Gate i Tønsberg.
Syklisten hadde benyttet hjelm under ulykken. Det var ikke meldt om alvorlige personskader i forbindelse med hendelsen.
Syklisten er senere tilsett av ambulanse og klager på vondt i bein og skulder. Patruljen har tatt avhør av vitne og bilfører, og politiet har opprettet sak i forbindelse med hendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →