Syklist påkjørt i kryss på Soknedalsveien - kjørt til legevakt
En mann i 20-årene ble påkjørt av en personbil i et kryss på Fv290 Soknedalsveien på Ringerike og kjørt til legevakt for sjekk. Syklisten klaget på vondt i ryggen etter ulykken. Politiet har opprettet sak og er ferdig på stedet.
En syklist ble påkjørt av en personbil i et kryss søndag ettermiddag. Både syklisten og bilen kjørte i samme retning før ulykken skjedde.
Ulykken skjedde på Fv290 Soknedalsveien på Ringerike.
Politiet mottok melding om trafikkulykken klokka 16:06. Ved ankomst fremsto det som at syklisten ikke var hardt skadd, men han klaget på vondt i ryggen.
Den skadde syklisten er en mann i 20-årene som ble tatt med av ambulanse. Bilføreren, også en mann i 20-årene fra Ringerike, ble avhørt på stedet. Politiet opplyser at det fremstår som om syklisten syklet inn i personbilen.
Syklisten ble først meldt kjørt til sykehus, men det viste seg senere at han ble kjørt til legevakt for sjekk. Politiet har opprettet sak i forbindelse med trafikkulykken og er ferdig på stedet.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →