Oppdatert 02:30
ålesund
To kvinner bortvist fra Ålesund sentrum etter slåsskamp
To kvinner i tidlig 20-årene ble bortvist fra Ålesund sentrum til mandag morgen etter slåsskamp ved utested. Den ene anmeldes for bæring av kniv på offentlig sted.
Politiloggen
Bulletinen Hendelse
To kvinner i tidlig 20-årene ble bortvist fra Ålesund sentrum frem til mandag morgen etter at de slo seg ved et utested i sentrum.
Den ene kvinnen blir i tillegg anmeldt for bæring av kniv på offentlig sted.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →