Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Oppdatert 02:30 ålesund

To kvinner bortvist fra Ålesund sentrum etter slåsskamp

To kvinner i tidlig 20-årene ble bortvist fra Ålesund sentrum til mandag morgen etter slåsskamp ved utested. Den ene anmeldes for bæring av kniv på offentlig sted.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

To kvinner i tidlig 20-årene ble bortvist fra Ålesund sentrum frem til mandag morgen etter at de slo seg ved et utested i sentrum.

Den ene kvinnen blir i tillegg anmeldt for bæring av kniv på offentlig sted.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet