Bulletinen
← Tilbake til forsiden
Klepp

Trafikkontroll ved Klepp ungdomsskole: Fire anmeldt for fart med elsparkesykkel

Fire personer ble anmeldt for å kjøre for fort med elsparkesykkel da politiet kontrollerte 50 syklister ved Klepp ungdomsskole.

Politiloggen Bulletinen Hendelse

Politiet og Statens Vegvesen gjennomførte en felles trafikkontroll ved Klepp ungdomsskole mellom klokken 07.30 og 08.30.

I løpet av timen kontrollerte de 50 elsparkesyklister. Fire personer ble anmeldt for å ha kjørt over den lovlige hastighetsgrensen.

Den høyeste hastigheten som ble målt var 40 kilometer i timen.

AI-generert innhold

Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.

Se originalkilde →

Kilde: Politiloggen

Originalkilde
God troverdighet