Trafikkontroll ved Klepp ungdomsskole: Fire anmeldt for fart med elsparkesykkel
Fire personer ble anmeldt for å kjøre for fort med elsparkesykkel da politiet kontrollerte 50 syklister ved Klepp ungdomsskole.
Politiet og Statens Vegvesen gjennomførte en felles trafikkontroll ved Klepp ungdomsskole mellom klokken 07.30 og 08.30.
I løpet av timen kontrollerte de 50 elsparkesyklister. Fire personer ble anmeldt for å ha kjørt over den lovlige hastighetsgrensen.
Den høyeste hastigheten som ble målt var 40 kilometer i timen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →