Trafikkulykke i Stavanger: Syklist lettere skadd, bilfører anmeldt
En syklist i 30-årene ble lettere skadd da han kolliderte med en bil i Musegata i Stavanger tirsdag ettermiddag. Bilføreren, en kvinne i 50-årene, blir anmeldt for brudd på vegtrafikklovens § 3.
Politiet fikk melding om en trafikkulykke i Musegata i Stavanger tirsdag klokken 14.29, hvor en bil hadde kollidert med en syklist.
Ambulanse var allerede på stedet da politiet ankom. Det er ikke meldt om trafikale utfordringer i forbindelse med hendelsen.
Syklisten, en mann i 30-årene, ble kjørt til Stavanger universitetssjukehus for videre undersøkelser. Han fremstår som lettere skadd. Bilføreren var en kvinne i 50-årene.
Politiet har avsluttet arbeidet på stedet, og bilføreren blir anmeldt for brudd på vegtrafikklovens § 3.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →