Trafikkulykke på E39 ved Austad: Motorsyklist kjørt til sykehus etter kollisjon med personbil
En personbil og en motorsykkel var involvert i en trafikkulykke på E39 østgående retning ved Austad tirsdag ettermiddag. Sammenstøtet skjedde i forbindelse med kø-kjøring, og motorsyklisten er kjørt til sykehus for videre undersøkelse. Politiet har opprettet sak etter å ha gjennomført undersøkelser på stedet.
Politiet meldte om trafikkulykken klokken 15.14. Ulykken skjedde på E39 i østgående retning ved Austad.
Skadeomfanget er ikke kjent. Nødetatene var på vei til stedet.
Politiet har senere opplyst at sammenstøtet skjedde i forbindelse med kø-kjøring. Etter å ha gjort undersøkelser på stedet, har politiet opprettet sak på forholdet.
Motorsyklisten blir kjørt til sykehus for videre undersøkelse.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →