Trafikkulykke: Tre personer til sykehus - førerkort beslaglagt
Tre personer måtte behandles av ambulanse etter en trafikkulykke hvor bilen traff et strømskap langs veien. Alle ble transportert til sykehus for kontroll, og det er opprettet straffesak med førerkortbeslag.
Tre personer ble involvert i en trafikkulykke hvor bilen kjørte inn i et strømskap langs veien ved Barstølkrysset på E18 i Kristiansand. De involverte er et par i 40-årene, hvor mannen var sjåfør, og en mann i 80-årene som var passasjer.
Alle de tre personene fikk behandling av ambulanse på stedet. Strømskapet langs veien ble skadet i kollisjonen. Vegtrafikksentralen ble varslet om hendelsen på grunn av skadene på strømskapet.
Etter behandling på stedet ble alle tre de involverte transportert med ambulanse til sykehus for ytterligere kontroll. Politiet har opprettet straffesak i forbindelse med ulykken og har besluttet førerkortbeslag av sjåføren. Det er ikke mistanke om ruskjøring i saken.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →