Tre pågrepet etter voldshendelse i Ålesund sentrum - en person skadet
Tre personer er pågrepet i forbindelse med en voldshendelse i Ålesund sentrum natt til mandag, en person er skadet og får medisinsk behandling.
Politiet har pågrepet tre personer i forbindelse med en voldshendelse som skjedde natt til mandag.
En person ble skadet i hendelsen og får nå medisinsk behandling.
Hendelsen skal ha funnet sted i Ålesund sentrum.
Politiet bekrefter at de tre personene fortsatt er i politiets varetekt i forbindelse med etterforskningen av voldshendelsen.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →