Gjøvik
Utrykningspolitiet tok førerkort etter fartsovertredelse
En bilist ble anmeldt og fikk førerkortet beslaglagt etter å ha kjørt 116 km/t i 80-sone.
Politiloggen
Bulletinen Hendelse
Utrykningspolitiet målte mandag morgen et kjøretøy til 116 kilometer i timen i en 80-sone.
Føreren ble anmeldt for fartsovertredelsen og fikk førerkortet tatt i midlertidig beslag.
AI-generert innhold
Denne artikkelen er generert av kunstig intelligens basert på informasjon fra Politiloggen. AI-en har omformulert og strukturert innholdet, men har ikke verifisert fakta uavhengig.
Se originalkilde →